Yours Truly SeMo

Tjena! Det här är en tjej på 15 år. Den här bloggen kommer vara som en dagbok för mig och jag kommer skriva lite om vad som helst och vad som faller mig i smak. Jag ÄLSKAR böcker och Fantasy serier allt annat om mig kommer ni få reda på i min blogg so keep on readig below ;)

Your Truly SeMo :)

Publicerad 2014-07-12 04:59:14 i Allmänt,

Hello! SeMo här klocken är 04.04 och ja kan inte somna :'( Men inatt bestämde jag mig att börja blogga. OUT OF THE BLUE. Snälla fråga mig inte varför för det vet jag inte själv xD Men nu ska jag berätta lite om mig själv och sånt. Jag är 15 år men det är nåt lite fel på mig mig. Det är så att jag har HIV (är född med det) och anledningen till att jag är anonym är för att jag o syrran har bestämt med min farmor att vi ska hålla det hemligt. Som ni vetså har jag har en äldre syrra som är 22. Mamma dog när jag var 3 kanske från AIDS vet inte och jag vill inte heller veta. Farsan lämna oss när ja va 1. Min mormor har haft hand om mig sens dess. Hr 50/50 kontakt med han.
 
Men nu lämnar vi det där tråkiga skitsnacket åt sidan och tar fram det nån annan gång. AND THATS NOT NOW.
 
 
Okej mina intressen ääär BÖCKER och SERIER. Mina favorit böcker och författare varierar från allt möjligt faktist... Jag kan läsa från t.ex Ricchele Mead , Sofie Trinh Johansson , JK Rowling till Jaquiline Wilson,Jenny Han. I know im werid.But this is only the beginning :)
Serier däremot ä det typ BARA fantasy förrutom PLL (Pretty little liars ) Jag kollar på Vampire Diaries                The originals , Game of thrones och Teen Wolf. Absoluta favoriten ääär *trumvirvel* GAME OF THROOONES! I have no boyfriend vill inte ha en heller.
Iallafall så tänkte jag go to sleep nu för klockan är inte 04.04 längre kan jag lungt säga ;)
 
Godnight My Lovers / Your Truly SeMo :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela